Tworzenie stron internetowych

Responsywne strony www dopasowane do wszystkich urządzeń i ekranów

Responsywna strona www to idealny sposób aby zaprezentować siebie lub swoją firmę w internecie. W naszej ofercie znajdą Państwo propozycję tworzenia stron wizytówkowych, świetnie się nadających do reprezentowania firm usługowych, a także sklepów internetowych, pozwalających na rozpoczęcie nowego biznesu lub rozszerzenie obecnego.

Zarówno sklepy, jak i strony, tworzymy w zgodności z Responsive Web Desing, czyli technice, której celem jest dostosowanie strony do różnych urządzeń, m.in. komputerów stacjonarnych, laptopów, tabletów, telefonów, itd. Oferujemy również implementację RWD dla istniejących już stron internetowych.

Wszystkie responsywne strony internetowe, które tworzymy naszym klientom zainstalowane są na najpopularniejszym systemie CMS na świecie WordPress. Dzięki bardzo prostym rozwiązaniom zastosowanym w systemie WordPress, edycja zamieszczonych treści na stworzonej przez nas stronie internetowej jest bardzo łatwa i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. WordPress to także możliwość nieograniczonej rozbudowy strony w późniejszym czasie.

Na każdym etapie tworzenia strony internetowej, każdy z naszych klientów ma realny wpływ na jej wygląd końcowy oraz funkcjonalności, które się na niej znajdą. Jesteśmy w stanie zagwarantować bardzo szybkie terminy realizacji dla stron wizytówkowych, nawet w 2 tygodnie!

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi dotychczasowymi realizacjami stron gdzie znajdą Państwo blisko 200 naszych autorskich projektów, w których znajdują się mniejsze strony firmowe, ale także większe serwisy z rozbudowaną strukturą, oczywiście dostosowane do urządzeń mobilnych.

Tworzenie stron www – co warto wiedzieć przed stworzeniem własnej strony www?

Zanim zdecydujesz się na stworzenie strony internetowej, musisz mieć pewność, że nie kupujesz kota w worku. W tym celu dowiedz się, co tak naprawdę zyskujesz, zlecając projektowanie stron www agencji interaktywnej. Dzisiaj pewne funkcjonalności to już standard. Jeśli firma, która przesyła Ci ofertę, nie wspomina słowem o autorskim projekcie strony internetowej, panelu zarządzania treściami czy technice RWD, omijaj z daleka taką propozycję. Poniżej omawiamy najważniejsze kwestie, które warto poznać, zanim zdecydujesz się zlecić agencji tworzenie stron www.

WordPress – dlaczego to najlepszy wybór do stworzenia strony internetowej?

WordPress to dziś najpopularniejszy system zarządzania treścią. CMS umożliwia dowolną modyfikację treści. Jest naprawdę prosty w obsłudze i nie wymaga specjalnych umiejętności. Co więcej, oferuje on mnóstwo fantastycznych wtyczek, które wzbogacają go o nowe funkcjonalności i mogą zupełnie odmienić styl strony internetowej. Jego sława niewątpliwie wynika z tego, że nie powoduje problemów z obsługą i jest bardzo uniwersalny, a do tego pozwala na rozbudowę strony w każdej chwili.
Autorski projekt strony internetowej – dlaczego jest lepszy niż gotowy szablon?
Następnym aspektem, który jest bardzo ważny w procesie projektowania stron internetowych, jest autorski projekt witryny. Znane i cenione agencje zatrudniają doświadczonych grafików, którzy zajmują się tworzeniem projektu strony www od A do Z. Niestety, zdarzają się również takie firmy, które za podobne kwoty tworzą witryny na gotowych szablonach. Oczywiście są one po to, by z nich korzystać, ale tylko wtedy, gdy klient jest tego świadomy. Musisz bowiem wiedzieć, że takie strony, często przeładowane są różnorodnymi wtyczkami, które spowalniają stronę i tym samym uniemożliwiają swobodną edycję treści. Natomiast autorski projekt graficzny gwarantuje stworzenie strony dopasowanej w 100% do Twoich oczekiwań – bez żadnych półśrodków.

Panel zarządzania treściami na stronie internetowej, czyli CMS – co to takiego?

CMS to system zarządzania treścią strony internetowej. W naszej agencji używamy systemu WordPress, ponieważ jest niezwykle praktyczny, prosty w obsłudze i intuicyjny. To swego rodzaju zaplecze, dzięki któremu możesz w każdej chwili dodawać dowolne teksty, podstrony, dokumenty, zdjęcia i inne multimedia. Ten system umożliwia aktualizowanie, jak i usuwanie praktycznie wszystkich elementów, zarządzanie sliderem na stronie głównej, dodawanie aktualności czy wpisów na blogu. Jeśli posiadasz zaimplementowany sklep internetowy, możesz również zajmować się obsługą asortymentu, zamówień oraz wysyłek. W dobie social media bardzo ważną informacją jest fakt, że na stronie postawionej na WordPressie możesz również dodać wtyczki do mediów społecznościowych, np. Facebooka, Instagrama, Twittera czy YouTube’a. CMS WordPress to bardzo popularne, stale aktualizowane i rozwijające się rozwiązanie, dzięki czemu Twoja strona będzie zawsze aktualna. Co więcej, gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i jest zgodne z RODO.

Czym jest responsywna strona internetowa?

Tworzenie stron www to także dopasowanie ich wyglądu do poszczególnych urządzeń, tak by korzystanie z witryn było wygodne i łatwe zarówno na małych, jak i dużych ekranach. Właśnie dlatego dzisiaj pewnym standardem staje się projektowanie stron www w technice RWD (Responsive Web Design). Responsywne witryny, czyli takie, które dostosowują swój wygląd i układ do rozmiaru okna przeglądarki urządzenia, np. smartfonów czy tabletów. Dobra wiadomość jest taka, że istnieje możliwość zaimplementowania RWD na stronach, które zostały już stworzone, by były one zgodne z aktualnymi trendami. Ta technika sprawdza się przy każdym rodzaju witryny – wizytówki, one page, sklepu internetowego, bloga itp.

Bardzo często klienci pytają, dlaczego strony internetowe tyle kosztują. Spieszymy z odpowiedzią! Tworzenie stron www to proces, który – aby mógł być wykonany dobrze – wymaga zaangażowania całego zespół ludzi. Co więcej, pochłania on bardzo wiele czasu, ponieważ związany jest z wieloma etapami pracy, które postaramy się pokrótce przedstawić poniżej.

  • Rozmowa z klientem oraz wypełnianie briefu
  • Stworzenie indywidualnego projektu graficznego strony www.
  • Zgłoszenie poprawek do projektu graficznego przez klienta.
  • Wprowadzenie poprawek.
  • Kodowanie poprawionego projektu.
  • Przekazanie do testowania zakodowanego projektu graficznego.
  • Zgłoszenie poprawek do zakodowanego projektu.
  • Wprowadzenie poprawek i zakończenie realizacji!

Pierwszy i najważniejszy z nich to rozmowa z klientem, podczas której account manager przedstawia ofertę, warunki współpracy, możliwości oraz proponuje konkretne rozwiązania. Z kolei druga strona przekazuje swoje oczekiwania. Następuje więc analiza potrzeb i przygotowanie specyfikacji witryny. Bardzo ważną rolę odgrywa tu brief, czyli dokument powszechnie stosowany w procesie tworzenia stron internetowych. Zawarte w nim informacje mają pomóc agencji w stworzeniu witryny dopasowanej do oczekiwań klienta. Zazwyczaj w briefie znajduje się miejsce na podanie głównych informacji o firmie, opisanie celu nowej witryny, wyszczególnienie wszystkich podstron, wskazanie własnych inspiracji dotyczących projektu graficznego itp. Dla agencji interaktywnej taka dawka informacji jest niezbędna, by stworzyć stronę internetową dopasowaną do oczekiwań klienta.

Kiedy już rozmowa została przeprowadzona, a brief wypełniony, przychodzi czas na stworzenie indywidualnego projektu strony www. Przygotowanie całej koncepcji graficznej witryny, wraz poszczególnymi podstronami jest teraz w rękach grafika. Planuje on układ wszystkich elementów oraz modułów, a także układa strukturę logiczną i architekturę informacji na stronie. Następnie tworzy projekt zgodnie z zasadami UX (User Experience), czyli w taki sposób, by strona była użyteczna, a korzystanie z niej sprawiało użytkownikom przyjemność i nie przysparzało trudności. Teraz czas na wprowadzenie poprawek przez klienta i naniesienie ich przez grafika. Zaakceptowany projekt graficzny trafi następnie do kodowania.

Kolejny etap to kodowanie strony internetowej. W tym czasie web developer przygotowuje frontend na podstawie przygotowanych grafik. Później programuje i wdraża backend, w którego skład wchodzi cały system zarządzania treścią, funkcjonalności, formularze, moduły czy też bazy danych. Zanim gotowa strona internetowa trafi do klienta jest również testowana, a ewentualne błędy są naprawiane. Dodatkowo, jeśli klient wyraził taką chęć, zostają wprowadzone właściwe treści oraz zdjęcia (jeśli nie, powszechną praktyką przy tworzeniu stron internetowych jest dodawanie przykładowych tekstów i multimediów). Tak przygotowana witryna przechodzi jeszcze przez etap akceptacji przez klienta. Jeśli wszystko przebiegnie pozytywnie, przenosi się ją na docelową domenę, czyli na adres, pod którym ma znajdować się strona. Gotowe!

W trakcie tworzenia projektu graficznego strony, a także jego kodowania, swoją ogromną pracę wykonuje Project Manager, który jest w stałym kontakcie z Klientem, pilnuje harmonogramu prac, dopytuje o brakujące materiały czy testuje stronę przed jej przekazaniem Klientowi. Wobec czego przy stworzeniu jednej strony swój czynny udział mają aż 4 różne osoby!

Projektowanie stron www – witryna dopasowana do potrzeb Twojej firmy.


Decydując się na stworzenie strony internetowej możesz liczyć na to, że w cenie będzie zawarte nie tylko stworzenie indywidualnego projektu strony internetowej zgodnego z zasadami UX, ale znacznie więcej. Za cenę w pełni responsywnej i funkcjonalnej strony firmowej w pakiecie otrzymujesz również:

• stworzenie dowolnej galerii zdjęć,
• nieograniczoną liczbę podstron,
• slider,
• przygotowanie witryny w technice RWD (responsywna strona internetowa) – oznacza to, że będzie ona dopasowywała się automatycznie do każdego urządzenia, na którym będzie przeglądana,
• dostęp do statystyk Google Analytics – dzięki nim będziesz mógł stale monitorować dane o swojej stronie internetowej,
• dostęp do intuicyjnego panelu CMS – pozwala on na szybkie i łatwe edytowanie treści,
• nielimitowaną ilość kont pocztowych w domenie firmowej,
• optymalizację podstron pod kątem SEO,
• możliwość przeprowadzenia szkolenia zakresu zarządzania stroną www,
• przyjazne adresy URL na każdej stronie,
• mapkę lokalizacyjną w postaci Mapy Google – dzięki niej Twoi klienci łatwo odnajdą siedzibę firmy,
• formularz kontaktowy,
• darmową domenę oraz serwer przez rok,
• kopię zapasową strony – chroni ona przed utratą danych zgromadzonych na serwerze,
• przekazanie praw autorskich
• i wiele innych, wręcz nieograniczonych możliwości!

Co wpływa na cenę strony internetowej? Kilka słów o dodatkowych funkcjonalnościach.


Stworzenie podstawowej, wizytówkowej strony www to jedno. Warto wiedzieć, że każdą witrynę można rozbudować. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami, jednak zazwyczaj nie są to duże opłaty. Niektóre z funkcjonalności okazują się naprawdę bardzo praktyczne, dlatego klienci chętnie z nich korzystają, są to m. in.:

• wersje językowe,
• newsletter,
• moduł wideo,
• zaawansowana Mapa Google,
• system rezerwacji,
• moduł ofert specjalnych,
• sklep internetowy,
• wtyczki do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube itp.),
• blog/aktualności,
• moduł do udostępniania treści w mediach społecznościowych,
• opcja dodawania komentarzy na stronie www,
• certyfikat SSL,
• zaawansowana kopia zapasowa witryny,
• moduł pobierania plików ze strony,
• ankiety,
• hasła do podstron,
• wyszukiwarka na stronie.

Projektowanie stron www – rodzaje witryn internetowych.

Strona wizytówkowa

to witryna, która ma prezentować wizerunek marki – osoby lub firmy. Zazwyczaj składa się z kilku podstawowych zakładek, np. strona główna, o firmie, oferta, galeria oraz kontakt. Często ma także charakterystyczny slider ze zdjęciami, formularz kontaktowy, mapkę i wtyczki do mediów społecznościowych. Może mieć również dostęp do panelu edycji treści. Chodzi przede wszystkim o to, by była możliwie jak najprostsza i nie stwarzała żadnych problemów w kwestii nawigacji.

Strona produktowa

tego typu witryna to przede wszystkim katalog produktów dostępnych w asortymencie firmy. To właśnie wokół niego skupia się cała architektura www. Projektowanie stron internetowych produktowych opiera się na czytelnym i przejrzystym przedstawieniu oferty, a nie na sprzedaży produktów. Podstrony produktowe uzupełnione są wysokiej jakości zdjęciami oraz opisami, dzięki czemu użytkownik może szczegółowo zapoznać się z każdym z prezentowanych artykułów.

Strona informacyjna

najczęściej tworzona jest dla firm oraz instytucji i skoncentrowana na publikowaniu aktualności. Dotyczą one zwykle profilu działalności lub newsów. To wszystko w celu promowania firmy/instytucji, dlatego na stronie informacyjnej znajdziemy bardzo wiele wzmianek dotyczących historii, przyświecających wartości, sposobu działania, realizowanych prac, planów na przyszłość itp. Na tego typu witrynach nie może zabraknąć również galerii zdjęć.

Sklep internetowy

jest on rozbudowaną platformą sprzedażową z dostępem do panelu zarządzania treścią, produktami, zamówieniami oraz wysyłką, a także innymi procesami sprzedaży internetowej. Posiada także funkcjonalność umożliwiającą przyjmowanie płatności online. Sklep internetowy to skomplikowany rodzaj witryny, który wymaga dużego nakładu pracy przy tworzeniu odpowiedniej architektury informacji i struktury logicznej, a także w trakcie późniejszej optymalizacji.

Blog

może być częścią istniejącej witryny internetowej lub zupełnie nową stroną www. Tworzenie blogów dla firm, czy też marek osobistych jest coraz częstszą praktyką ze względu na fakt, że dodatkowe treści wpływają pozytywnie na pozycjonowanie strony. Nasza agencja wykonuje blogi ekspercie, firmowe, dla osób prywatnych itp. Użytkownik może samodzielnie, w bardzo intuicyjny sposób dodawać tu nowe treści przez CMS – zarówno artykuły poradnikowe czy też aktualizacje dotyczące firmy.

Rozbudowana strona firmowa

łączy funkcjonalności strony wizytówkowej, produktowej, informacyjnej, a nierzadko również bloga. To wielozakładkowa witryna z panelem CMS. Jest bardzo dobrą opcją dla firm, które mają bogatą ofertę i zależy im na jej przejrzystym przedstawieniu. Ten rodzaj strony www pozwala na umieszczenie wielu szczegółów o produktach oraz usługach. Oprócz podstawowych elementów, często wyposażona jest w strony produktowe, kilka wersji językowych, niezwykle rozbudowane menu, portfolio itp.

One Page

w tym przypadku mamy do czynienia z witryną, składającą się tylko z jednej strony, która dzieli się na kilka różnych części, ale nie posiada dodatkowych podstron. Porusza się po niej scrollując, a widoczne na górze menu pomaga jedynie w nawigacji, ponieważ przyciskając konkretny przycisk zostajemy przeniesieni do danego miejsca na stronie. One page jest bardzo prosty w obsłudze – zarówno od strony zaplecza, a także od strony użytkownika. Sprawdzi się jako strona produktowa, portfolio, a także wizytówka firmy.

Landing Page

jest to rodzaj strony tworzony najczęściej pod kampanię reklamową. Ma on na celu promowanie produktu i składa się z jednej, prostej i bardzo przejrzystej strony (podobnie jak one page). Znajdziemy tam informacje dotyczące owego produktu, a także akcji promocyjnej. Kluczowym elementem jest również formularz zgłoszeniowy oraz zwracający na siebie uwagę przycisk CTA, który ma za zadanie wykonać akcję zamierzoną przez autora strony. Najczęściej widnieje więc na nim napis „Kup teraz”.

Portfolio

Zapoznaj się z naszymi ostatnimi realizacjami