Konfigurator sklepu internetowego na PrestaShop - Agencja Interaktywna WiWi

Konfigurator PrestaShop

Krok 1 z 11

Cześć, znajdujesz się obecnie w konfiguratorze sklepu na oprogramowaniu PrestaShop. Wypełnienie go zajmie nie więcej niż 5-8min.

Jeżeli interesuje Cię sklep na oprogramowaniu WooCommerce, przejdź proszę tutaj https://wiwi.pl/konfigurator-woocommerce/

Po wypełnieniu konfiguratora, zazwyczaj w 24h, w dni robocze, wrócimy do Ciebie z dokładną ofertą cenową.

Każdy element w naszym konfiguratorze ma swoją cenę, oznacza to, że sklep możesz utworzyć z nami modułowo, dodając jakąś opcję czy z innej rezygnując. Nie otrzymasz od nas wyceny na zasadzie "Dzień dobry, wyceniamy sklep na X złotych" !

Średnia wycena jednej funkcjonalności w tym konfiguratorze to około 300-800zł netto.

Średni koszt sklepu na oprogramowaniu PrestaShop który znajdziesz w naszym portfolio to 25 000 zł.

Podstawową funkcjonalnością dobrze prosperującego sklepu internetowego, są płatności internetowe. Dzięki naszym integracjom Klient może w kilka chwil i w pełni automatycznie opłacić swoje zamówienie. Polscy operatorzy oferują także płatności poprzez karty kredytowe, Apple Pay czy Google Pay, ale wymagane jest tutaj podpisanie odpowiedniej umowy.

Decydując się na sprzedaż poza teren Polski, najlepiej jest wdrożyć płatności, do których przyzwyczajeni są użytkownicy z całego świata. Wśród takich metod płatności są PayPal czy Stripe. W przypadku Stripe, pozwala on także na wdrożenie metod jak Apple Pay czy Google Pay.

Do PrestaShop oferujemy dwie metody płatności ratalnych. eRaty Santander, który posiada dedykowany moduł pod to oprogramowanie, a także LeasLink dedykowany B2B.

Szybka i sprawna wysyłka, to kluczowa sprawa w sklepie internetowym. Oferujemy dwustronne integracje z wieloma firmami kurierskimi, dzięki czemu proces generowania listu przewozowego, etykiet itp. jest w pełni automatyczny. Pełne dane adresowe Klienta przesyłane są do firmy kurierskiej w celu otrzymania gotowej etykiety.

W Polsce prym wiedzie Allegro, które ma ponad 10 milionów użytkowników odwiedzających miesięcznie, więc warto wystawić tam swoje produkty. Nasza dwustronna integracja pozwala na wystawianie produktów, dostępnych w sklepie, na Allegro, a dzięki stałej komunikacji, stany magazynowe produktów, aktualizują się po zamówieniu, automatycznie. Jeżeli w planach jest ekspansja zagraniczna, dobrym rozwiązaniem jest Amazon i eBay.

Systemy ERP pozwalają na sprawne zarządzanie stanem magazynowym, zamówieniami czy klientami. Połączenie sklepu z ERP, dzięki dwustronnej komunikacji, wspomaga wiele procesów i pozwala zaoszczędzić wiele czasu.

Polacy bardzo chętnie korzystają z porównywarek cenowych. Dzięki naszej integracji, możemy w sposób automatyczny, przesłać produkty ze sklepu do wielu porównywarek.

Podstawą budowania zaufania do sklepu, są pozytywne opinie. Dzięki naszej integracji mona w prosty sposób, pozyskiwać opinie od zadowolonych Klientów i zwiększać wiarygodność.

Wiele sklepów internetowych w Polsce działa w modelu dropshipping tj. sprzedają produkty, których nie mają w swoim magazynie, ale dzięki dwustronnej integracji z wieloma hurtowniami, prezentują na swoim sklepie wiele różnych produktów, które są wysyłane wprost z tych hurtowni. Nasza integracja pozwala na połączenie z ponad 50 różnymi hurtowniami.

Jeżeli sklep internetowy nastawiony będzie głównie lub całkowicie na klientów biznesowych, warto wdrożyć kilka funkcjonalności, które ułatwią zakupy B2B, które wyglądają inaczej niż B2C.

Podstawą sklepu internetowego jest to w ilu będzie językach, w jakich walutach użytkownicy będą mogli dokonywać płatności, a także czy jego wersje językowe będą na oddzielnych domenach np. domena.pl domena.com domena.de czy domena.pl domena.pl/en/ domena.pl/de/

Sklep oprócz ciekawej szaty graficznej, musi mieć funkcjonalności które spowodują, że będzie bardziej atrakcyjny dla potencjalnego kupującego.

Klienci stają się coraz bardziej wymagający, konkurencja w ecommerce jest ogromna, dlatego należy z uzyskanego ruchu na sklepie, wygenerować jak największy współczynnik konwersji tj. uzyskać jak najwięcej zakupów na 100 osób odwiedzających.

Sklep bez marketingu, jest jak banner w lesie, dlatego warto wdrożyć funkcjonalności, które pozwolą nam docierać do nowych klientów, odzyskiwać porzucone koszyki czy przekazywać efektywnie ważne informacje w sklepie.

Do uzupełnienia warto wdrożyć bloga na którym publikowane będą treści poradnikowe, ułatwić składanie reklamacji czy przyspieszyć ładowanie się sklepu.

Projekt graficzny sklepu internetowego, realizujemy na rozdzielczość desktop full HD tj. 1920px na 1080px w kontenerze 1110px-1600px (czyli tam gdzie mieści się treść). Następnie nasz zespół na podstawie projektu desktop, realizuje widoki mobile tj. "składa" je według własnego uznania i najlepszych praktyk, na mniejsze rozdzielczości. Istnieje możliwość utworzenia przed docelowym projektem graficznym, makiety na desktop tj. czarno białego projektu, z nałożonymi elementami w rozdzielczości full HD oraz istnieje możliwość utworzenia docelowego projektu graficznego na urządzenia mobilne, trzech newralgicznych widoków tj. Strona główna, kategoria oraz karta produktowa.

Jeżeli posiadasz aktualnie sklep internetowy, możemy pomóc w przeniesieniu jego produktów, klientów czy zamówień. Jeżeli połączony on jest z systemem ERP, połączymy z nim nowy sklep i pobierzemy dane.

Istotną kwestią jest dokumentacja prawna sklepu. Dzięki współpracy z kancelarią, przygotowujemy pełny pakiet dokumentów, umieszczamy wszelkie zgody i klauzule, a także zapewniamy aktualizację dokumentacji, tak aby Twój sklep był zgodny z polskim czy międzynarodowym prawem.

Nasza agencja oprócz tworzenia stron i sklepów internetowych, oferuje także szeroki zakres usług marketingowych. Jako oficjalny partner Google możemy zaproponować skuteczne reklamy Google Ads, pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce Google.pl czy przygotowanie wartościowych treści.