Linki sponsorowane AdWords - WiWi

Reklama Google Ads

Kompleksowe kampanie Google Ads dla Twojej firmy.

Kampanie Google Ads to obok pozycjonowania najpopularniejszy sposób na dotarcie do potencjalnych klientów w sieci. Zarówno boksy reklamowe umieszczane w wyszukiwarce Google, jak i reklamy graficzne w sieci partnerów Google to idealny sposób na reklamę Twojej firmy.

Reklama w Google na słowa kluczowe

Kampania ta skierowana jest do użytkowników, którzy wpisują w wyszukiwarkę Google słowa kluczowe powiązane z Twoją stroną internetową, ofertą czy usługami. Dzięki temu docieramy z reklamą do osób realnie zainteresowanych ofertą. W reklamie możemy umieścić linki do poszczególnych podstron, numer telefonu czy adres firmy.

Reklama produktowa w Google

Jest to najnowsza usługa w systemie Google Ads polegająca na wyświetlaniu w formie graficznej reklam produktów z Twojego sklepu internetowego. Po wpisaniu nazwy danego produktu w wyszukiwarce Google, oprócz linków sponsorowanych i naturalnych wyników wyszukiwania, użytkownicy otrzymują w wynikach również zdjęcia produktu z ceną, adresem sklepu i linkiem kierującym bezpośrednio do danego produktu. Jest to najbardziej efektywna metoda promowania sklepów internetowych w wyszukiwarce Google.

Reklama w sieci partnerskiej Google

Google współpracuje z tysiącami zewnętrznych serwisów internetowych, w których możemy wyświetlać reklamy graficzne, reklamy wideo czy reklamy tekstowe prowadzące do Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego. Dzięki bardzo dużym zasięgom, sięgającym kilkudziesięciu milionów użytkowników, możemy skutecznie budować rozpoznawalność Twojej marki.

Reklama za pośrednictwem filmu na YouTube

YouTube to po Google najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Codziennie miliony ludzi szukają tam ciekawych i inspirujących treści wideo. Dzięki możliwości utworzenia kampanii na platformie YouTube, możemy dotrzeć do użytkowników wyszukujących treści powiązane z Twoją stroną czy sklepem. Reklama wyświetli się użytkownikowi bezpośrednio przed rozpoczęciem interesującego go filmu lub w trakcie jego trwania.

Zalety reklam Google Ads

Szybkość

Reklamy w wyszukiwarce Google zaczynają się wyświetlać zaraz po uruchomieniu kampanii. Użytkownicy zainteresowani usługami Twojej firmy mogą więc kliknąć w nie i znaleźć się na Twojej stronie zaraz po starcie kampanii.

Koszt

Uruchamiając kampanię Google Ads płacisz jedynie za kliknięcia w Twoją reklamę, a więc za użytkowników, którzy byli zainteresowani ofertą i weszli na Twoją stronę internetową. Samo wyświetlanie reklam nie wiąże się z żadnymi opłatami.

Targetowanie

Dzięki rozbudowanemu systemowi Google Ads jesteśmy w stanie kierować reklamy na konkretną grupę użytkowników. Możemy określić ich wiek, płeć, lokalizację (państwo, województwo lub miasto), a także urządzenie, na którym zobaczą Twoją reklamę (laptop, telefon czy tablet).

Zasięg

Dzięki systemowi Google Ads jesteśmy w stanie dotrzeć z reklamą Twojej firmy do milionów użytkowników Internetu na całym świecie. Możemy wyświetlać reklamy za pomocą globalnej wyszukiwarki Google lub za pośrednictwem sieci partnerów.
Sprawdź

efekty naszych kampanii

+700%

Prowadzone kampanie oraz działania

Kampania na słowa kluczowe
301 grupreklam
2859 słów kluczowych
Kampania produktowa
Remarketing
Reklamy dynamiczne
Strategia ustalania stawek ROAS
Dostosowanie stawek
Harmonogram reklam

Sklep internetowy, branża systemów alarmowych, monitoringu i automatyki do bram. Wydając w ciągu 30 dni 1141 zł brutto na kampanię na słowa kluczowe w wyszukiwarce Google, uzyskaliśmy przychód w wysokości 31 500 zł.

Prowadzone kampanie oraz działania

Kampania na słowa kluczowe
961 grupreklam
10897 słów kluczowych
Kampania produktowa
Remarketing
Reklamy dynamiczne
Strategia ustalania stawek ROAS
Dostosowanie stawek
Harmonogram reklam

Sklep internetowy, branża elementów i budowy maszyn. Realizując kampanię w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe oraz  kampanię produktową, a także reklamę w sieci reklamowej i remarketing z budżetem na poziomie 20 000-25 000 zł miesięcznie, uzyskujemy przychody na poziomie 220 000-250 000 zł.

Prowadzone kampanie oraz działania

Kampania na słowa kluczowe
159 grup reklam
1897 słów kluczowych
Kampania produktowa
Remarketing
Reklamy dynamiczne
Strategia ustalania stawek ROAS
Dostosowanie stawek
Harmonogram reklam

Sklep internetowy, wyposażenie dla gastronomii. Kampania na słowa kluczowe oraz produktowa przy średnim budżecie 4000-5000 zł miesięcznie. Uzyskujemy przychody na poziomie 40 000-50 000 zł.

Specjalizacje agencji

Reklama w sieci wyszukiwania

Jako partner Google stworzymy kampanię reklamową w wyszukiwarce Google oraz zajmiemy się jej kompleksową optymalizacją. Dobierzemy odpowiednią strategię wyświetlania reklam, słowa kluczowe, a także zaplanujemy budżet.

Reklama mobilna

Specjalizujemy się w reklamach mobilnych, dlatego też wykorzystamy możliwości reklam tekstowych, graficznych, wideo i HTML5, by docierać do potencjalnych klientów na urządzeniach mobilnych.

Reklama w Zakupach Google

Pokażemy produkty z Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. W tym celu skonfigurujemy asortyment produktów w Merchant Center i utworzymy kampanie produktowe Google, które następnie będziemy optymalizować, by osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedaży.

Certyfikaty
naszych specjalistów

2

Reklama w sieci wyszukiwania

1

Reklama w sieci reklamowej

1

Reklama wideo

1

Reklama produktowa

Spis treści (kliknij aby szybko przejść)

Linki sponsorowane – co to jest?

Linki sponsorowane to nic innego, jak płatne odnośniki do konkretnych witryn internetowych. Wskazuje na to sama nazwa, lecz trzeba mieć pełną świadomość tego, że takie linki występują w specjalnie przeznaczonych do tego miejscach. Zazwyczaj znajdują się nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce Google, choć równie dobrze można ich szukać na stronach internetowych właścicieli, którzy zdecydowali się na wydzielenie na witrynie tzw. boksów reklamowych.

Linki sponsorowane umożliwiają skuteczniejsze reklamowanie własnej strony internetowej i prowadzonej e-działalności. W ten sposób pozyskuje się większą liczbę unikalnych wejść oraz zwiększa się zarobki płynące z tytułu prowadzenia strony www. To niepowtarzalna szansa na wypromowanie własnych produktów i usług. Nikt nie powinien mieć problemów z odróżnieniem wyników organicznych od nieorganicznych. Mimo tego, że występują praktycznie w tych samych miejscach, to przy tych drugich widnieje odnośnik z napisem “reklama”.

Nie da się ukryć, że korzystanie z linków sponsorowanych może okazać się przydatne dla właścicieli mniejszych oraz większych stron www. To jedna z najciekawszych możliwości na poprawienie ruchu na danej witrynie. Jeśli dotychczasowe działania okazały się niewystarczające, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przetestować wspomniane wyżej linki sponsorowane. Internauci doceniają je m.in. wtedy, gdy przyjdzie im szukać korzystnej wycieczki zagranicznej, dobrego stomatologa czy też nietuzinkowej restauracji. To jeden z najlepszych sposobów na optymalizację strony internetowej.

Na jakiej zasadzie działają linki sponsorowane Google?

Działanie linków sponsorowanych Google nie jest zbyt skomplikowane. Zainteresowani mają z nimi styczność podczas korzystania z wyszukiwarki Google, po wpisaniu odpowiedniej frazy, związanej choćby z restauracją w miejscu swojego zamieszkania (np. dobra restauracja w Krakowie). Internauci po krótkim czasie oczekiwania otrzymują odpowiedź na swoje zapytanie i ich oczom ukazują się najciekawsze propozycje. W pierwszej kolejności można się zapoznać z wypromowanymi w wyszukiwarce ofertami (dzięki linkom sponsorowanym).

Reklamy są wyświetlane konkretnym użytkownikom na podstawie odpowiednio dobranych fraz kluczowych. Po wpisaniu danej frazy link z ofertą firmy wyświetla się w wyszukiwarce, a internauci mogą w niego swobodnie kliknąć. Właściciele stron internetowych docierają w ten sposób do zdecydowanie szerszej grupy odbiorców i udanie promują swoje usługi w Internecie. Zwiększa to dotychczasowe obroty i pozwala na pozyskanie nowych klientów.

Jeśli chodzi natomiast o linki sponsorowane wyświetlane bezpośrednio na stronach www warto pamiętać o tym, że taka forma reklamy nie będzie zbyt nachalna i nikogo nie odrzuci. W pierwszej kolejności treść na danej stronie jest dokładnie analizowana i na tej podstawie dopasowuje się optymalne reklamy. Korzystanie z tak atrakcyjnych rozwiązań to strzał w dziesiątkę, ponieważ strona może być skutecznie wypromowana w naturalnych, jak i płatnych wynikach wyszukiwania. Zwiększa się w ten sposób swoje szanse (dwukrotnie) na pozyskanie lojalnego i zadowolonego klienta.

Linki sponsorowane Google Adwords- dlaczego warto z nich skorzystać?

Regularne korzystanie z linków sponsorowanych Google Adwords może przynieść właścicielom stron internetowych wymierne korzyści. Przede wszystkim strona będzie zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google i skutecznie wypromowana w sieci. Dzięki temu internauci bez problemów ją odnajdą i być może skorzystają z proponowanych im usług. Warto pamiętać o tym, że klienci szukają informacji na temat konkretnych produktów właśnie w sieci internetowej i przed zakupem chcą sprawdzić podstawowe informacje o nich. To właśnie z tego względu linki Google Ads mogą się okazać prawdziwym hitem. Za takimi linkami przemawia jeszcze wiele innych atutów:

  • coraz więcej osób decyduje się na robienie zakupów przez Internet,
  • z pomocą linków sponsorowanych można wypromować praktycznie każdą firmę (niezależnie od preferowanej branży czy też sektora),
  • uruchomiona kampania reklamowa może być precyzyjnie mierzona i kontrolowana (np. przy pomocy Google Analytics).

Internetowa reklama wcale nie musi należeć do najdroższych, za to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo tego, że zda egzamin i przyniesie pożądane efekty. Każda kampania reklamowa powinna być zoptymalizowana pod Google, dzięki czemu dana witryna zyska nieograniczone możliwości rozwojowe.

Praca nad stworzeniem linków sponsorowanych w przypadku doświadczonych nie jest zbyt trudna i nie zajmuje dużo czasu. Warto wypróbować wskazane wyżej rozwiązanie i przekonać się o jego pozytywnym wpływie na realizowaną kampanię. Z wyszukiwarki Google korzysta około 95-96 procent internautów, więc warto wyciągnąć z tego odpowiednie wnioski.

Jak kierować kampanią linków sponsorowanych Adwords? Wskazówki

Właściwe zaangażowanie w kierowanie kampanią linków sponsorowanych Adwords w zdecydowanej większości przypadków przynosi pożądane efekty. W tym celu należy dobrać odpowiednie ustawienia uruchomionej kampanii. Dzięki temu dociera się do wybranej wcześniej grupy odbiorców, która w danym momencie zacznie wyszukiwać frazy kluczowe powiązane z reklamodawcą. To inwestor określa to, czy kampania ma być kierowana do obu płci (być może tylko do jednej) oraz w jakim przedziale wiekowym mają się znajdować odbiorcy.

Wybranie optymalnych ustawień wymaga przynajmniej podstawowej wiedzy na temat linków sponsorowanych Google Ads. Jeśli inwestorzy nie mają w tym zakresie zbyt dużego doświadczenia, warto zwrócić się po pomoc do profesjonalnej agencji marketingowej. Za kierowanie kampanią linków sponsorowanych odpowiedzialny jest przecież system Google Ads, dlatego trzeba się w nim dobrze rozeznać. W innym przypadku wszystkie ruchy zakończą się fiaskiem, a zainteresowani narażą się na utratę pieniędzy.

Kierując wskazaną wyżej kampanią warto zdecydować się na kierowanie po słowach kluczowych. W ten sposób grupa odbiorców ulega zawężeniu i zwiększa to sprzedaż reklamowanych usług oraz produktów. Konfiguracja reklam w wyszukiwarce Google musi być starannie przemyślana i odpowiednio poprowadzona, tak aby dana reklama wyświetliła się internaucie w momencie, w którym taka osoba będzie chciała się z nią zapoznać. W ustawieniach można sobie wybrać również konkretne dni tygodnia czy też lokalizacje. Rzetelna analiza jest w tym przypadku zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem.

Linki sponsorowane Google Ads – podstawowe zalety

Każdy właściciel strony internetowej szuka dla siebie optymalnej formy promocji witryny w Internecie. Jednym z najlepszych pomysłów będą linki sponsorowane Google Ads. Taka kampania reklamowa w zdecydowanej większości przypadków kończy się wielkim sukcesem. Strona jest w stanie się rozwinąć, pozyskać lojalnych klientów i zwiększyć zyski. Za linkami sponsorowanymi Google Ads przemawiają następujące zalety:

  • ekspresowe działanie – reklama wyświetla się natychmiastowo, wystarczy ją jedynie opłacić,
  • elastyczność reklamy – można ją dowolnie konfigurować, zmieniać tekst i ustawienia czy też wprowadzać zmiany w początkowym budżecie,
  • dostęp do danych statystycznych – dzięki temu można rzetelnie przeanalizować, czy reklama niesie za sobą pożądane efekty,
  • docieranie do wybranej grupy odbiorców – większa szansa na zainteresowanie klienta konkretnym produktem czy też usługą,
  • łatwość uruchomienia – nie jest potrzebna żadna specjalistyczna wiedza oraz większe umiejętności.

Nie da się ukryć, że kampania Google Ads to rozwiązanie wielu współczesnych problemów. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach, aby samodzielnie zająć się jej zaprojektowaniem i wystartowaniem z kampanią może to zlecić doświadczonym profesjonalistom.

Kampania Google Ads dla sklepu internetowego jest bardzo efektywna. Decydują się na nią przedstawiciele mniejszych oraz zdecydowanie większych stron www. Wystarczy ją przetestować, a zainteresowani w krótkim czasie stwierdzą, że była to jedna z najlepszych decyzji reklamowych w ich dotychczasowej e-działalności.

Ile trzeba zapłacić za linki sponsorowane Google Ads?

Uruchomienie efektywnej kampanii reklamowej Google Ads wcale nie musi być zbyt kosztowne. Rozliczenie następuje w modelu PPC, co jest bardzo korzystnym przedsięwzięciem dla zainteresowanych reklamodawców. W praktyce oznacza to, iż reklamodawcy płacą jedynie za kliknięcie w daną reklamę, a nie za jej wyświetlenie. Wpływ na ostateczną cenę pojedynczego kliknięcia mają następujące czynniki: jakość wybranej reklamy oraz natężenie konkurencji.

Jak widać trudno jest w jasny sposób sprecyzować to, ile konkretnie pieniędzy wyda się na taką kampanię reklamową. Początkowy budżet zawsze można zmniejszyć lub powiększyć, lecz na samym wstępie linki sponsorowane Google Ads powinny być bardzo solidnie przetestowane. Wiedzę można też czerpać od bardziej doświadczonych użytkowników lub też wyspecjalizowanych fachowców.

Im więcej pieniędzy przygotuje się na uruchomienie kampanii Google Ads, tym lepszych wyników można się spodziewać. Przekłada się to oczywiście na wyższą pozycję konkretnej reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu reklama zostanie zauważona przez każdego internautę. Trudno będzie przejść obok niej obojętnie. Kwota kliknięcia w odnośnik (CPC) może się wahać w granicach od kilku groszy do kilkudziesięciu złotych.

Przydatnym narzędziem do oszacowania wstępnych kosztów związanych z linkami sponsorowanymi Google Ads jest planer słów kluczowych. Dzięki niemu oszacuje się, ile pieniędzy trzeba będzie wydać za kliknięcie w konkretne słowo kluczowe (za niektóre mniej, za inne dużo więcej). Wszystkim może się zająć renomowana agencja marketingowa.

Jak zadbać o skuteczną reklamę Google w Internecie?

Skuteczna reklama w Internecie to marzenie każdej osoby, która prowadzi własną stronę internetową. Da się to zrobić m.in. przy pomocy linków sponsorowanych. Efektywne kampanie są tworzone przez doświadczonych i solidnie przeszkolonych specjalistów. Dzięki temu nie ma w nich miejsca na rażące błędy. Fachowcy wiedzą na jakie ustawienia się zdecydować oraz jak dobrać frazy kluczowe. Dla zwykłych osób mogłaby to być “czarna magia”. Linki sponsorowane AdWords doprowadzą do wzrostu sprzedaży i popularności marki oraz powiększenia zysków.

Co najważniejsze uruchomiona kampania linków sponsorowanych jest stale monitorowana. W razie potrzeby wprowadza się w niej niezbędne zmiany, tak aby spełniła oczekiwania najbardziej wymagających inwestorów. Klient zdecydowany na wystartowanie omawianej kampanii ma stały kontakt ze specjalistą, który odpowiada za jej prowadzenie. Wszelkie decyzje są konsultowane, a do tego na każdym kroku otrzymuje się rzetelne wsparcie. Taka reklama jest nie tylko skuteczna, ale też bardzo opłacalna.

Profesjonaliści zajmujący się kampanią linków sponsorowanych AdWords pomagają zaoszczędzić sporo czasu. Warto skorzystać z ich usług, ponieważ zdecydowana większość właścicieli stron internetowych nie posiada dostatecznej wiedzy na temat uruchamiania wspomnianej kampanii. Działania specjalistów sprawią, że marka w krótkim czasie stanie się rozpoznawalna, a klienci będą ją polecać swoim znajomym. Nic dziwnego, że linki sponsorowane są obecnie wykorzystywane na coraz szerszą skalę.

Link sponsorowany – w których miejscach się wyświetla?

Linki sponsorowane AdWords wyświetlają się przede wszystkim w wyszukiwarce Google. To właśnie tam w zdecydowanej większości przypadków odnajdą je zainteresowani internauci. Takie linki posiadają specjalne oznaczenia – “Reklama”. Istnieją jednak pewne limity, a mianowicie na górze wyszukiwarki mogą się pojawić maksymalnie 4 strony, a na dole trzy.

Dobrą informacją dla inwestorów jest to, że linki Google Ads będą się pojawiać jeszcze w kilku innych miejscach. Dzięki temu ta forma reklamy okazuje się bardzo skuteczna i korzysta z niej wielu właścicieli rozwijających się stron internetowych. To olbrzymia szansa na zwiększenie sprzedaży oferowanych usług i produktów. Linki mogą się pojawiać w:

  • sklepie Google Play,
  • zakładce Google Zakupy,
  • Mapach Google.

Warto ich dobrze poszukać i sprawdzić na jakiej zasadzie działa wybrana kampania reklamowa. Nie trzeba chyba wspominać o tym, że najlepiej, jeśli za poprowadzenie tego typu kampanii będą odpowiedzialni przeszkoleni specjaliści. Zainteresowani mają większe szanse na to, że linki sponsorowane przyniosą im pożądane efekty. Godne podkreślenia jest to, że reklama pod postacią linków sponsorowanych pojawia się także u partnerów w sieci wyszukiwania. Mowa o stronach bazujących na wyszukiwaniu Google. Fachowcy odpowiadający za realizowanie wspomnianej kampanii rzetelnie ją monitorują i w razie potrzeby nanoszą pewne zmiany. Oczywiście jest to konsultowane z inwestorami, aby nikt nie działał na własną rękę. Czasami po prostu warto postawić na solidną współpracę.

Jak są zbudowane sponsorowane linki?

Budowa linków sponsorowanych jest dość specyficzna. Doskonale wiedzą o tym osoby obeznane w temacie, więc jeśli dana osoba nigdy wcześniej nie miała styczności z tego typu kampaniami nie powinna się za nie zabierać w pojedynkę. Elementami składowymi dobrze skonstruowanych linków sponsorowanych są elementy podstawowe oraz poboczne. Można wśród nich wyróżnić:

  • nagłówek 1 – maksymalnie 30 znaków,
  • nagłówek 2 – powinien być oddzielony od nagłówka 1 pionową kreską, jego długość również nie może przekraczać 30 znaków,
  • nagłówek 3 – nie trzeba go dodawać, ponieważ jest elementem pobocznym. Jeśli ktoś się na to zdecyduje powinien pamiętać o tym, że długość nagłówka 3 wynosi maksymalnie 30 znaków.

Poza wspomnianymi wyżej nagłówkami bardzo istotną rolę pełni końcowy adres URL, a więc link, który ma doprowadzić potencjalnego klienta do konkretnej strony (najlepiej, jeśli będzie nazywał interesującą klientów podstronę).

Na linki sponsorowane składają się też dwie linie. Pierwsza z nich może mieć długość 90 znaków i umieszcza się w niej treść własnej reklamy. Ma zainteresować odbiorcę i przekonać go do tego, że warto kliknąć w link i przekierować się na wybraną stronę internetową. Druga linia jest opcjonalna i również może mieć maksymalnie 90 znaków. Na samym końcu pozostaje się zastanowić nad tzw. rozszerzeniem reklamy. To przede wszystkim rozszerzenie połączeń oraz lokalizacji. Dzięki temu link sponsorowany może się okazać dużo bardziej skuteczny, a cała kampania zostanie poprowadzona na właściwym poziomie.

Kampania linków sponsorowanych – na jakie rodzaje można ją podzielić?

Kampania linków sponsorowanych może być podzielona na kilka różnych rodzajów. To bardzo istotna wiadomość dla potencjalnych inwestorów, ponieważ dopiero po przeanalizowaniu wszystkich możliwych typów powinno się wybierać ten najkorzystniejszy. Taka kampania ma jedno podstawowe zadanie – pomóc w realizacji wyznaczonych celów biznesowych. Zainteresowani są w stanie zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie internetowej, a do tego trafić z ofertą usług i produktów do wybranych grup docelowych.

Jednym z podstawowych typów kampanii jest “tylko połączenie”. Ta forma działa na telefonach komórkowych, a po kliknięciu użytkownik rozpoczyna połączenie telefoniczne. Ponadto można zainwestować w takie kampanie, jak:

  • dynamiczna reklama – opiera się na automatycznym dopasowaniu fraz kluczowych na podstawie przeanalizowania treści znajdujących się na witrynie internetowej,
  • promocja aplikacji mobilnych – przekierowanie bezpośrednio do sklepu internetowego,
  • remarketing – reklama będzie wyświetlana jedynie tym osobom, które już wcześniej zdecydowały się na odwiedzenie konkretnej strony internetowej.

Jedną z najbardziej polecanych kampanii jest Google Ads dla sklepu internetowego, tak aby skutecznie wypromować prowadzony sklep i zyskać sporą przewagę nad konkurencją. Niezbyt nachalną formą reklamy jest również remarketing, więc z pewnością warto ją solidnie przeanalizować. Ma szerokie grono sympatyków. W razie wątpliwości ostateczną decyzję należy przedyskutować z przedstawicielami renomowanej agencji marketingowej.

Skuteczność linków sponsorowanych – co ma największy wpływ?

Każda osoba inwestująca w linki sponsorowane powinna mieć pełną świadomość tego, że niekiedy taka kampania kończy się fiaskiem. Istnieją różne czynniki, które mają niebagatelny wpływ na skuteczność wspomnianych linków. Strzałem w dziesiątkę jest optymalne dobranie słów kluczowych. Brak doświadczenia w tym zakresie może skutkować poważnymi błędami i wybraniem niewłaściwych słów. Dużo lepszym wyborem jest pozostawienie takiego zadania profesjonalistom.

Słowa kluczowe powinny odpowiadać ofercie usług i produktów, które znajdują się na danej stronie internetowej. W przeciwnym razie uruchomiona kampania nie zdoła się rozwinąć. Należy uważać na to, aby wybrane frazy nie były zbyt ogólne. Jednym z istotniejszych czynników, który sprawia, że linki sponsorowane Google AdWords są skuteczne jest atrakcyjny przekaz reklamowy. Tekst znajdujący się w linkach sponsorowanych musi być starannie przemyślany i niezbyt nachalny. Najlepiej, jeśli będą to informacje o:

  • nowościach,
  • atrakcyjnych cenach,
  • ekspresowej dostawie.

Potencjalni klienci szukają takich informacji i z pewnością w krótkim czasie bardzo się nimi zainteresują. Jednocześnie nie należy zapominać o tym, że reklama powinna znajdować się na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce. Zwiększa się w ten sposób szanse na to, iż więcej osób w nią kliknie i wejdzie na daną stronę internetową. Ostatnim z ważniejszych czynników jest dopracowana strona docelowa, na którą kieruje link sponsorowany. Warto ją “dopieścić” i ostatecznie przekonać internautów do zakupienia różnorodnych towarów.

Reklamy sponsorowane – komu się przydadzą?

Linki sponsorowane spełnią oczekiwania wszelkich producentów oraz dystrybutorów rozmaitych towarów i produktów. Korzystają z nich przede wszystkim firmy usługowe, które chcą dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszej grupy odbiorców. Może to wpłynąć oczywiście na znaczne zwiększenie dotychczasowych zysków. Linki sponsorowane wyświetlają się potencjalnym klientom w wyszukiwarce, w momencie, gdy umieszczą w niej odpowiednie zapytanie.

Z reklam sponsorowanych warto skorzystać m.in. wtedy, gdy klient jest lokalnym usługodawcą lub też zajmuje się sprzedażą unikatowych produktów. Jedna kampania może spowodować, że zareklamowane zostaną wszystkie dostępne w sklepie produkty oraz usługi. Nabywcy z pewnością znajdą coś odpowiedniego dla siebie i dokonają zakupu. Linki sponsorowane pełnią nieocenioną rolę w wielu branżach, m.in. w zakładach fryzjerskich, restauracjach, firmach szkoleniowych czy też wśród dystrybutorów sprzętu medycznego. Sprawdzą się wszędzie tam, gdzie konkurencja jest spora i walka o klienta rozgrywa się na każdym kroku.

Niezaprzeczalnym atutem wspomnianych linków sponsorowanych jest ich specyficzna budowa oraz nakierowanie klienta na zakup konkretnego produktu. To jedna z najlepszych form marketingu internetowego dla małych i rozwijających się firm, które w krótkim czasie chcą się stać konkurencyjne i zarabiać jeszcze większe pieniądze. Oczywiście nad taką kampanią muszą czuwać prawdziwi profesjonaliści, aby reklama sponsorowana google przyniosła inwestorom zamierzone efekty.

Linki sponsorowane Google – jakie dają korzyści?

Linki sponsorowane Google są związane z wieloma różnymi korzyściami. W pierwszej kolejności warto wspomnieć o tym, że promowana strona znajdzie się na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Zainteresowani klienci łatwo odnajdą ją w wyszukiwarce Google i będą mogli się na nią przenieść, aby dokonać tam ostatecznego zakupu. Strona będzie dobrze widoczna i zwiększy się na niej ruch. Jeśli ruch będzie stał na dostatecznie wysokim poziomie właściciele mogą przecież liczyć na bardzo duże zyski.

Kampania linków sponsorowanych Google może być dowolnie modyfikowana. Oczywiście odpowiadają za to prawdziwi profesjonaliści, którzy na tego typu działaniach po prostu dobrze się znają. Taka reklama pomoże dotrzeć z wybranymi ofertami do potencjalnych klientów (ważne jest określenie grupy docelowej). Stosunek wydatków do przychodów jest w tym przypadku niezwykle zadowalający. Nic dziwnego, że tego typu kampanie cieszą się obecnie tak dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli rozwijających się witryn internetowych.

Niezaprzeczalnym atutem omawianych linków sponsorowanych Google jest to, że zmian można dokonywać w dowolnie wybranym momencie. W ten sposób reaguje się na wszelkie zmiany sytuacyjne. Może to mieć związek m.in. z poszerzeniem dotychczasowej oferty firmy, co jest równoznaczne z koniecznością dodania nowych haseł. Jak widać cała kampania musi być starannie przemyślana i opracowana, dlatego warto w to zaangażować renomowane agencje marketingowe. Dzięki temu osiąga się spektakularne sukcesy.

Linki sponsorowane a pozycjonowanie stron www – ma to sens!

Godne uwagi jest to, że linki sponsorowane znacząco wpływają na wzrost widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google. Za to samo odpowiada kompleksowe pozycjonowanie witryn internetowych. Można to ze sobą udanie połączyć, aby zainteresowani uzyskali jeszcze lepsze i wydajniejsze efekty. Najlepiej tego typu prace zlecić profesjonalnym agencjom marketingowym. Linki sponsorowane umożliwiają bezproblemowe dotarcie do wybranej grupy docelowej i przekazanie klientom informacji o dostępności nowych produktów czy też towarów.

Pewne jest to, że pozycjonowanie stron www i linki sponsorowane doskonale się uzupełniają, więc nie pozostaje nic innego, jak zainwestowanie w obie wspomniane wyżej usługi. Strona zyskuje popularność, cieszy się większą renomą i zdobywa zadowolonych klientów. Z czasem przekłada się to na większe zyski i jej właściciele odczuwają z tego powodu ogromną satysfakcję. Linki sponsorowane dają natychmiastowy efekt, natomiast pozycjonowanie stron internetowych gwarantuje efekt długotrwały.

Jeśli chodzi o dobranie odpowiedniej strategii marketingowej warto to przedyskutować ze specjalistami zatrudnionymi w agencji marketingowej. Najlepiej zdecydować się na wielomiesięczne pozycjonowanie witryn internetowych, które zagwarantuje klientom zdobycie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google oraz na tymczasową kampanię linków sponsorowanych. Ta druga opcja sprawi, że właściciele witryn doprecyzują do jakich odbiorców chcą dotrzeć i co konkretnie będą im przekazywać.

Najpopularniejsze mity związane z linkami sponsorowanymi

Korzystanie z kampanii linków sponsorowanych ma bardzo duży sens, ale jak ze wszystkim trzeba do tego podejść z głową i rozsądkiem. Warto zapoznać się najpierw z najpopularniejszymi mitrami na temat linków sponsorowanych. Pozwoli to klientom na pogłębienie wiedzy na temat wspomnianych wyżej kampanii, tak aby realizować je na możliwie jak najwyższym poziomie.

Pierwszym mitem jest to, że w linki sponsorowane praktycznie nikt nie klika. Nie jest to prawda, ponieważ łatwo się je zauważa i często są jedynymi wynikami wyszukiwania po wpisaniu konkretnej frazy kluczowej. W związku z tym klika w nie naprawdę wiele osób. Nic dziwnego, że ta forma marketingu internetowego jest tak rozpowszechniona zarówno wśród małych, jak i większych firm. Drugi mit ma związek z tym, iż uruchomienie kampanii linków sponsorowanych jest dość kosztownym przedsięwzięciem. Wszystko zależy od indywidualnego przypadku, ale znajdując właściwą agencję wcale nie zapłaci się za to pokaźnych pieniędzy, za to linki sponsorowane dadzą klientom niesamowite efekty.

Kolejny mit jest powiązany z tym, iż za tworzenie kampanii może wziąć się praktycznie każdy. To błędne założenie, ponieważ odpowiadają za to jedynie wyspecjalizowane i wykwalifikowane osoby. Ostatnim mitem, któremu warto się bliżej przyjrzeć jest to, że pozycjonowanie stron www okaże się wystarczające do rozreklamowania prowadzonej strony internetowej w sieci. Nie ma to odzwierciedlenia w rzeczywistości, ponieważ linki sponsorowane są pod tym kątem doskonałym uzupełnieniem.



Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!

Średnia ocena 4.9 / 5. Liczba głosów: 11

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.