Strona główna - Blog - Biznesowa strona internetowa – co powinna zawierać?
Biznesowa strona internetowa powinna być dopracowana, przejrzysta i jak najbardziej profesjonalna. Dzięki temu zyskujesz większe szanse na pozyskanie nowych klientów i wzrost rozpoznawalności marki. Klienci zdobędą podstawowe informacje na temat działalności Twojej firmy i będą w stanie się z Tobą ekspresowo skontaktować. Z racji tego za stworzenie biznesowej strony www powinni odpowiadać doświadczeni specjaliści, zajmujący się tym na co dzień.
Biznesowa strona internetowa musi być zadbana na każdej płaszczyźnie, dlatego zatroszcz się nawet o najdrobniejsze detale, a z pewnością budowana witryna spodoba się najbardziej wymagającym internautom. Strona biznesowa powinna łączyć w sobie intuicyjność obsługi, funkcjonalność oraz nowoczesność. Pamiętaj, że odpowiednio zaprojektowane strony WordPress powinny mieć na celu przekonanie odbiorców do zaufania Tobie i świadczonym przez Ciebie usługom.
Na biznesowej stronie internetowej nie może zabraknąć wysokiej jakości zdjęć. Zleć to zadanie prawdziwym profesjonalistom, a na pewno nie pożałujesz. Dobrym rozwiązaniem może być sprawdzona agencja WordPress. Zdjęcia powinny się charakteryzować:
Z umieszczanych na biznesowej stronie www zdjęć możesz stworzyć rozmaite historie, tak aby zachęcić potencjalnych klientów do tego, aby pozostali na niej na dłużej.
Biznesowe strony internetowe wymagają również umiejętnego podkreślenia najważniejszych elementów. Nie zapominaj o umieszczeniu na projektowanej witrynie dużych banerów, na których zawrzesz ciekawe hasła reklamowe (związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością). Wyróżnienie poszczególnych elementów sprawi, że strona dla biznesu będzie chętniej odwiedzana przez internautów, którzy potem przejdą na kolejną podstronę, a do tego witryna stanie się dla nich bardziej przejrzysta i czytelna. Potraktuj tworzenie stron internetowych na poważnie, a na pewno biznesowa strona internetowa osiągnie sukces. Poza banerami zajmij się pogrubieniem najważniejszych części publikowanych tekstów.
Równie istotnym elementem, co dwa poprzednie jest prawidłowa wielkość fontów jako powinna mieć strona dla biznesu. Skorzystaj w tym przypadku z najpopularniejszych rozwiązań, które są cenione przez innych użytkowników (np. Roboto). Nie eksperymentuj, bo szybko może się okazać, że strona biznesu stanie się nieczytelna. Zalecana wielkość to 15-16 pikseli. Poza skutecznie dobraną wielkością fontów przydadzą Ci się też odpowiednie strategie cenowe (np. Everyday Low Prices i Hi-Lo), dzięki którym biznesowa strona internetowa zyska szerokie grono zwolenników.
Odpowiednio zbudowana strona dla biznesu nie obejdzie się m.in. bez danych kontaktowych. Potencjalni klienci muszą mieć szansę na to, aby się z Tobą skontaktować. Chodzi o utworzenie specjalnego formularza kontaktowego, który powinieneś umieścić w dobrze widocznym miejscu, aby internauci nie szukali go długimi godzinami.
Zainwestuj w umiejętnie przeprowadzone pozycjonowanie stron internetowych, dzięki któremu Twoja strona biznesowa wyróżni się na tle konkurencji i zdobędzie wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na szybkie dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Kolejnym krokiem, który powinna mieć strona biznesu jest stworzenie tzw. polityki firmy, w której znajdą się podstawowe informacje na temat:
Dostęp do powyższych wiadomości sprawi, że biznesowa strona internetowa zyska na wiarygodności, a Twoja firma zacznie się rozwijać w zastraszającym tempie. Kluczowe okażą się też referencje (opinie) ze strony zadowolonych użytkowników. Zadbaj o to, aby na witrynie znalazło się przynajmniej kilka wartościowych wpisów dotychczasowych klientów. W ten sposób udowodnisz internautom swoją wartość. Z pewnością przyda Ci się profesjonalny brief marketingowy, w którym określisz swoje podstawowe cele i założenia, a tym samym ułatwisz pracę wybranej firmie interaktywnej.
Jak przydatny był ten post?
Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.
Tel +48 601 249 104
ul. Stanisława Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice
Tel +48 665 147 294
ul. Księcia Witolda 49 lok. 15, 50-202 Wrocław