Biznesowa strona internetowa - co powinna zawierać? - Agencja Interaktywna WiWi

Biznesowa strona internetowa – co powinna zawierać?

Daniel
12 kwietnia 2022
Udostępnij

Biznesowa strona internetowa powinna być dopracowana, przejrzysta i jak najbardziej profesjonalna. Dzięki temu zyskujesz większe szanse na pozyskanie nowych klientów i wzrost rozpoznawalności marki. Klienci zdobędą podstawowe informacje na temat działalności Twojej firmy i będą w stanie się z Tobą ekspresowo skontaktować. Z racji tego za stworzenie biznesowej strony www powinni odpowiadać doświadczeni specjaliści, zajmujący się tym na co dzień.

Spis treści:

  1. Biznesowa strona internetowa - jak powinna wyglądać? Podstawowe zasady
    1.1. Strona biznesowa - zdjęcia to podstawa sukcesu
    1.2. Biznesowe strony internetowe i podkreślenie najważniejszych elementów
    1.3. Strona dla biznesu a prawidłowa wielkość fontów
  2. Co jeszcze powinna mieć odpowiednio zbudowana strona biznesowa?

Biznesowa strona internetowa - jak powinna wyglądać? Podstawowe zasady

Biznesowa strona internetowa musi być zadbana na każdej płaszczyźnie, dlatego zatroszcz się nawet o najdrobniejsze detale, a z pewnością budowana witryna spodoba się najbardziej wymagającym internautom. Strona biznesowa powinna łączyć w sobie intuicyjność obsługi, funkcjonalność oraz nowoczesność. Pamiętaj, że odpowiednio zaprojektowane strony WordPress powinny mieć na celu przekonanie odbiorców do zaufania Tobie i świadczonym przez Ciebie usługom.

Strony RWD, czyli dostosowane do korzystania na urządzeniach przenośnych, są podstawą nowoczesnego projektowania biznesowych stron internetowych - realizacja wykonana przez WiWi.pl dla stadionu miejskiego w Białymstoku.

Strona biznesowa - zdjęcia to podstawa sukcesu

Na biznesowej stronie internetowej nie może zabraknąć wysokiej jakości zdjęć. Zleć to zadanie prawdziwym profesjonalistom, a na pewno nie pożałujesz. Dobrym rozwiązaniem może być sprawdzona agencja WordPress. Zdjęcia powinny się charakteryzować:

  • odpowiednim rozmiarem,
  • dopasowaniem do konkretnej branży,
  • właściwą rozdzielczością,
  • oryginalnością.

Z umieszczanych na biznesowej stronie www zdjęć możesz stworzyć rozmaite historie, tak aby zachęcić potencjalnych klientów do tego, aby pozostali na niej na dłużej.

Biznesowa strona internetowa firmy zajmującej się organizacją imprez i eventów - realizacja wykonana przez WiWi.pl dla Euro-M Event Agency

Biznesowe strony internetowe i podkreślenie najważniejszych elementów

Biznesowe strony internetowe wymagają również umiejętnego podkreślenia najważniejszych elementów. Nie zapominaj o umieszczeniu na projektowanej witrynie dużych banerów, na których zawrzesz ciekawe hasła reklamowe (związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością). Wyróżnienie poszczególnych elementów sprawi, że strona dla biznesu będzie chętniej odwiedzana przez internautów, którzy potem przejdą na kolejną podstronę, a do tego witryna stanie się dla nich bardziej przejrzysta i czytelna. Potraktuj tworzenie stron internetowych na poważnie, a na pewno biznesowa strona internetowa osiągnie sukces. Poza banerami zajmij się pogrubieniem najważniejszych części publikowanych tekstów.

Pamiętajmy, że prowadzenie bloga firmowego pozytywnie wpływa na odbiór naszej strony biznesowej przez potencjalnych klientów - przykład 74studio.pl

Strona dla biznesu a prawidłowa wielkość fontów

Równie istotnym elementem, co dwa poprzednie jest prawidłowa wielkość fontów jako powinna mieć strona dla biznesu. Skorzystaj w tym przypadku z najpopularniejszych rozwiązań, które są cenione przez innych użytkowników (np. Roboto). Nie eksperymentuj, bo szybko może się okazać, że strona biznesu stanie się nieczytelna. Zalecana wielkość to 15-16 pikseli. Poza skutecznie dobraną wielkością fontów przydadzą Ci się też odpowiednie strategie cenowe (np. Everyday Low Prices i Hi-Lo), dzięki którym biznesowa strona internetowa zyska szerokie grono zwolenników. 

Co jeszcze powinna mieć odpowiednio zbudowana strona biznesowa?

Odpowiednio zbudowana strona dla biznesu nie obejdzie się m.in. bez danych kontaktowych. Potencjalni klienci muszą mieć szansę na to, aby się z Tobą skontaktować. Chodzi o utworzenie specjalnego formularza kontaktowego, który powinieneś umieścić w dobrze widocznym miejscu, aby internauci nie szukali go długimi godzinami. 

Zainwestuj w umiejętnie przeprowadzone pozycjonowanie stron internetowych, dzięki któremu Twoja strona biznesowa wyróżni się na tle konkurencji i zdobędzie wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na szybkie dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Kolejnym krokiem, który powinna mieć strona biznesu jest stworzenie tzw. polityki firmy, w której znajdą się podstawowe informacje na temat:

  • ewentualnych zwrotów i reklamacji,
  • dostępnych form płatności,
  • przewidywanym czasie dostawy.

Przejrzyste zaznaczenie, czym zajmuje się dana strona dla biznesu - realizacja wykonana przez WiWi.pl dla firmy zajmującej się tworzeniem oryginalnych przestrzeni - 3form

Dostęp do powyższych wiadomości sprawi, że biznesowa strona internetowa zyska na wiarygodności, a Twoja firma zacznie się rozwijać w zastraszającym tempie. Kluczowe okażą się też referencje (opinie) ze strony zadowolonych użytkowników. Zadbaj o to, aby na witrynie znalazło się przynajmniej kilka wartościowych wpisów dotychczasowych klientów. W ten sposób udowodnisz internautom swoją wartość. Z pewnością przyda Ci się profesjonalny brief marketingowy, w którym określisz swoje podstawowe cele i założenia, a tym samym ułatwisz pracę wybranej firmie interaktywnej. 



Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?