Optymalizacja stron

Dostosujemy Twój serwis do wytycznych Google

Optymalizacja podstawowa

Optymalizacja strony jest podstawowym elementem pozycjonowania każdej witryny. Google cyklicznie wypuszcza aktualizację algorytmu o nazwie „Panda”, który powoduje obniżanie pozycji w wynikach wyszukiwania stron, które nie są sprawnie zoptymalizowane. Tym działaniem wymuszają od właścicieli stron, aby były one przyjazne zarówno użytkownikom jak i wyszukiwarce. Strona o której można powiedzieć, że posiada podstawy optymalizacji posiada:

  • różne meta tagi Title
  • różne meta tagi Description
  • przekierowanie z wersji bez WWW na WWW lub na odwrót
  • preferowany język
  • mapę witryny


Te 5 punktów jest podstawą optymalizacji i znajdziemy je w Search Console, gdzie pokazane są statystyki naszej strony jeżeli chodzi o wyszukiwanie w Google oraz błędy w optymalizacji. Search Console to kopalnia wiedzy o naszej stronie dlatego każdy użytkownik myślący o pozycjonowaniu musi powiązać swoją stronę z tym narzędziem.

Optymalizacja zaawansowana

W obecnej dobie, kiedy reklama w internecie stała się nieodłącznym elementem prowadzenia marketingu dla firm, coraz więcej z nich zaczyna się pozycjonować, wzrasta konkurencja o pozycje w TOP10 i coraz więcej elementów optymalizacyjnych ma znaczenie. Naszym klientom oprócz podstawowej optymalizacji, która jest w cenie abonamentu, wykonujemy również optymalizację zaawansowaną, która polega na pełnym audycie strony, znalezieniu błędów w kodzie i naniesieniu poprawek. Są to m.in.:

  • poprawnie skomponowane nagłówki H1
  • zastosowanie odpowiedniego linkowania wewnętrznego
  • przekierowanie niedziałających podstron
  • zmiana struktury adresów URL na przyjazne
  • przystosowanie do urządzeń mobilnych


…i wiele więcej. Każdy audyt przeprowadzamy indywidualnie, pod konkretny rodzaj strony, ponieważ optymalizacja sklepu internetowego jest dużo bardziej czasochłonna i zawiera więcej elementów wymagających analizy niż strona firmowa z 5 podstronami.