Remarketing

Remarketing to jedna z opcji w Google AdWords, dzięki której możemy dotrzeć do naszych klientów

Naszym klientom, oprócz prowadzenia standardowych linków sponsorowanych oferujemy także kampanie remarketingowe. Remarketing to jedna z opcji dostępna w Google AdWords, dzięki której możemy dotrzeć z konkretnym przekazem reklamowym do osób, które odwiedziły już naszą stronę. Witryny odwiedzane są przez wiele osób, jednak zaledwie kilka % z nich dokonuje zakupu, uzupełnia i wysyła formularz lub zapisuje się do newslettera. Dzięki remarketingowi jesteśmy w stanie tworzyć bazy konkretnych profili użytkowników, np. osób, które porzuciły koszyk na etapie wyboru formy płatności lub wysyłki. System AdWords takim osobom będzie podsuwał reklamę z konkretnym przekazem, np. Darmową wysyłką w naszym sklepie. Dzięki remarketingowi jesteśmy więc w stanie tworzyć reklamy z konkretnymi produktami, które użytkownik oglądał w naszym sklepie ale z pewnych powodów wycofał się od zakupu.

Remarketing jest więc idealnym rozwiązaniem do spersonalizowanych reklam trafiających z konkretnym przekazem do konkretnych użytkowników. Remarketing to wzrost sprzedaży w sklepie, wzrost świadomości marki i strategiczny element reklamy w internecie.