Linki sponsorowane

Precyzyjna i przejrzysta reklama w wynikach wyszukiwania Google


Linki sponsorowane są to reklamy w postaci tekstowej lub graficznej, które są wyświetlane nad lub pod wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Kampanie te są prowadzone w systemie PPC (Pay-Per-Click) czyli płatności za kliknięcie w systemie Google AdWords. W przeciwieństwie do pozycjonowania, efekt w postaci TOP1 na dane słowo kluczowe możemy uzyskać praktycznie od razu, spełniając kilka podstawowych zasad AdWords, a tak wyglądają reklamy w praktyce:

Możliwości Google AdWords

Dzięki systemowi AdWords jesteśmy w stanie kierować reklamy m. in.:

  • na określone słowa kluczowe
  • do osób o określonych zainteresowaniach
  • o określonej godzinie


i wiele więcej! Google AdWords to nie tylko reklamy tekstowe, dzięki rozbudowanym funkcjom jesteśmy w stanie tworzyć:

  • reklamy graficzne
  • reklamy video
  • reklamy dla użytkowników powracających, odwiedzających określoną część witryny
  • reklamy produktowe w Zakupach Google


Linki sponsorowane to bardzo dobre rozwiązanie dla stron, które są w sieci od niedawna i nie mają jeszcze ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania, a chciałyby pozyskać pierwszych klientów.

img